Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

On Line ρύθμιση έντασης Δυναμικού/Πυκνωτικού Μικροφώνου

On Line ρύθμιση έντασης Δυναμικού/Πυκνωτικού Μικροφώνου
 Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στην Ιστοσελίδα :
Φτιάξτε μόνοι σας ένα φτηνό (3 ευρώ το μέγιστο- αν ‘’πιάνουν’’ τα χέρια σας) σύστημα On Line ρύθμισης της έντασης  για το Δυναμικό σας Μικρόφωνο.
Δυστυχώς στην ελληνική αγορά δεν υπάρχουν και όσα υπάρχουν στη ξένη αγορά είναι από ελάχιστες εταιρείες (όταν είναι ενσωματωμένο το σύστημα εντός του μικροφώνου με κόστος όμως άνω των 250 ευρώ) ή από βιοτεχνίες (χωρίς όμως το μικρόφωνο) που το κόστος τους όμως μαζί με τα ταχυδρομικά ξεπερνάει τα 100 Ευρώ.
Θα σας το επιδείξω και θα σας δώσω λεπτομέρειες κατασκευής και στις φωτογραφίες αλλά και στο video μου:

Εδώ αν δεν είχα αυτή τη δυνατότητα δεν θα μπορούσα να ελέγξω το mic volume αφού τον ενισχυτή τον έχω μακριά

Δείτε εδώ έτοιμα τέτοια συστήματα.Θα διαπιστώσετε ότι κάνοντας κάποιος τη σύνδεση το μικρόφωνο του μακραίνει σε μήκος και πιστεύω θα είναι άβολο για τον φυσαρμονίστα ή τον τραγουδιστή.
Ενώ με τη δική μου κατασκευή , έχω βάλει το ποτενσιόμετρο (λογαριθμικό) σε τέτοιο μήκος καλωδίου ώστε να μου είναι βολικό και όταν είμαι καθιστός και όρθιος είτε παίζω φυσαρμόνικα είτε τραγουδάω (πάντα ερασιτεχνικά και μόνο σε παρέες) .


Εδώ δείχνω την απλή κατασκευή που την περιγράφω αναλυτικά στο video μου παρακάτω:


Εδώ είναι που εγώ το χρησιμοποιώ αυτό το ρυθμιστικό με αυτό το μαγνητικό Holder φυσαρμόνικας:


Εδώ δείχνω την κατασκευή ( κόστος 2 ευρώ) για το σύστημα On Line ρύθμισης της έντασης Πυκνωτικού Μικροφώνου : (Με διευκολύνει γιατί το έφτιαξα πολύ μικρό ώστε το κρατάω ανάμεσα στα δάκτυλα μου παίζοντας τη φυσαρμόνικα αλλά και τραγουδώντας).

κι εδώ μερικά ΤΙΡs για αυτό το πυκνωτικό μικρόφωνο



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Σ’ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου